PREZENTARE PERSONALĂ

Mă numesc Anghel Alexandru GHENEA, sunt din Craiova și sunt pasionat de Matematică și Fizică … muzică, sport, citit, călătorii, auto, dezvoltare personală, etc.

Ca orice copil, nu-mi stătea mintea la învățătură, iar aici un rol major și hotărâtor în parcursul meu în viață l-au avut părinții mei Smiliana și Constantin GHENEA care au ținut aproape de mine și de sora mea. Mama a făcut performanță ca Profesor de Limba și Literatura Română la Liceul Energetic din Craiova, iar tatăl meu a fost făcut performanță ca Inginer Energetician (cât și ca Profesor Asociat la Liceul Energetic din Craiova și Facultatea de Electrotehnică din Craiova) atât în țară cât și în străinătate, trecând foarte multe generații prin mâna lor.

Revelațiile mele privind fizica și apoi matematica le-am avut în timpul liceului din partea profesorilor CONSTANTIN FLORESCU și MARIAN LEOVEANU de la Liceul Energetic din Craiova, chiar dacă eu eram la liceul de mare însemnătate Bălcescu (Colegiul Carol I), care mi-au înfiripat un alt mod de a vedea fizica și matematica, prinzând drag de ele dar cel mai important, în a le regăsi în viața de zi cu zi.

Sunt Inginer Energetician din 1995 și am fost timp de un deceniu Cadru Didactic Asociat (Șef de Lucrări) pentru cursurile pe parte termică la Secția de Energetică de la Facultatea de Inginerie Electrică Craiova, unde am fost și coordonator de proiecte de stat.

Fac MEDITAȚII la MATEMATICĂ și FIZICĂ pentru clasele V – XII, bacalaureat, admitere facultate și facultate de peste 25 ani și cu reușite 100% la școală, examene și la nivel personal.

De ce să-mi citiți și să-mi urmăriți acest blog?

https://meditatiimatefizica.wordpress.com/blog/

  • Pentru că oferă substanță cititorilor noi și vechi
  • Pentru că vă va ajuta să vă concentrați propriile idei despre blogul dvs.
  • Pentru că veți găsi ultimele noutăți în domeniu
  • Pentru că veți putea citi feedbackurile primite
  • Pentru că este un loc activ îndeosebi pentru elevi și studenți dar și pentru părinți și profesori
  • Pentru că vă va convinge să intrați în programul meu PregaTESTE-Te INTELiGENTle (https://www.facebook.com/groups/1030473017440956)oricine putând avea rezultate remarcabile, utilizând metode specifice fiecărei persoane în parte! 
  • Garantez că rezultatele bune vor începe să apară chiar după primele ședințe!

Mi-ar plăcea ca acest spațiu virtual să fie un loc de întâlnire în care utilul să se îmbine cu plăcutul! Unul dintre lucrurile minunate despre bloguri este modul în care acestea evoluează în mod constant pe măsură ce învățăm, creștem și interacționăm unul cu altul.

Pentru cele mai bune PERFORMANȚEvă AȘTEPT CU DRAG!

https://meditatiimatefizica.wordpress.com/

Publicat de Anghel Alex Ghenea

Gandeste-te tot timpul la numeroasele binecuvantari din viata ta, si astfel vei intelege cat de ok o duci...

Lasă un comentariu

Descoperă mai multe la PregaTESTE-Te INTELiGENTle

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe